SIKÇA SORULAN SORULAR

HFC Shop’ta yer alan farklı ürün seçenekleri arasından dilediğiniz ürünü veya hizmeti talep edebilirsiniz. Ayrıca Honda kullanıcısıysanız dönemsel olarak düzenlenen indirimli ürün fırsatlarımızdan da yararlanabilir ve sizlere özel olarak seçtiğiniz ürünleri talep edebilirsiniz.
Giriş sayfasının sağ üstü köşesinde bulunan hesabım ikonuna tıklayarak profilinizi görüntüleyebilirsiniz. Profil bilgilerinizde hatalı bir bilgi var ise güncellemenizi rica ederiz.
www.hondafanclub.com.tr giriş sayfasına ulaşarak “Şifremi unuttum” bağlantısına tıklayarak şifrenizin yenilenmesini talep edebilirsiniz.
Honda Türkiye A.Ş. şirket politikası gereğince kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemli. Bu konuda daha detaylı bilgiye Gizlilik Politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Ürünlerimiz stoklarla sınırlıdır.
Hesabım > Siparişlerim sayfası altında talep ettiğiniz ürünün kargo takip numarasına ulaşabilir, durumunu öğrenebilirsiniz.
Aras Kargo şirketi ile çalışıyoruz.
Ürünlerin ağırlığı üzerinden kargo bedeli hesaplanır.
Siparişi iptal edebilmek için ürünü, cayma formu ile birlikte 14 gün içinde "Deluxia Palace, Barbaros Mah. Mor Sümbül Sk. No:5 K:17 D:481 Batı Ataşehir / İstanbul" adresine göndermeniz gerekmektedir.
İptal işlemleri için 0850 532 4632 no'lu Müşteri Hizmetleri numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ürün kargodan teslim alınırken, ürünün doğru, sağlam ve eksiksiz olduğunu kontrol etmek ve öyle teslim almak teslim alan kişinin sorumluluğundadır. Kontrol sırasında hasarlı ürün tespit edilirse kargo görevlisine tutanak tutturarak yeni ürün talebinde bulunabilirsiniz.