HFC'nin adrenalin ve keyif dolu kültür turları devam ediyor!

Gelibolu Turumuzu da keyifle tamamladık. Yine çok gezdik ve çok eğlendik.

Sabah katılımcılarımızla buluştuk ve kısa bir tanışmanın ardından Tekirdağ’a doğru yola çıktık. İlk molamızı kahvaltı için verdik. Molanın ardından Malkara Keşan istikametinde ilerleyerek Keşan üzerinden Gelibolu’ya doğru devam ettik. Yolda fotoğraf çekmeye değer bulduğumuz noktalarda sık sık durarak bazen ayçiçeği tarlaları, bazen deniz manzaralı fotoğraflar çektik. Gelibolu’ya varmadan öğle yemeği molası verdik. Molanın ardından Lapseki’ye geçtik ve Truva Ören yerine vardık. Truva Antik Kentini gezdikten sonra katılımcılara bir sürpriz yaptık ve anayoldan gitmek yerine Kumkale’den Güzelyalı’ya gitmek için toprak yola girdik. Katılımcılarımıza kısa da olsa bir off-road tecrübesi yaşattık. Tarlaların arasından keyifli bir sürüş yaparak Güzelyalı’da çok az bilinen İngiliz Sahra Hastanesi kalıntılarında bir mola verdik, geçmişin izlerine tanıklık ettik. Moladan sonra gece konaklayacağımız otele gitmek üzere Çanakkale’ye döndük. Keyifli bir akşam yemeğinin ardından otelimizde dinlenip, bir sonraki günün maceralarına hazırlandık.

Sabah kahvaltıdan sonra feribota binerek Kilitbahir’e geçtik ve Gelibolu Yarımadası Milli Parkı’nda Çanakkale Savaşları’nın yaşandığı yerleri gördük. Çanakkale Şehitler Abidesi, Anzak Koyu, 57. Alay Şehitliği, Anafartalar ve Conk Bayırı’nı gezdik. Kurtuluş Savaşının izlerini taşıyan siperlerde yaşananları anlattığımız dakikalarda duygusal anlar yaşadık. Fedakarlıklarını saygıyla andık. Dönüş için yola çıkmadan önce bölgede yetişen ürünlerden hazırlanan leziz yemekleri yedik ve İstanbul’a dönmek için hareket ettik. Yol boyunca yine fotoğraf çekmek için verilen küçük molaların ardından akşam saatlerinde Istanbul’a vardık ve bir sonraki turda buluşmak üzere ayrıldık.

Keyifle geçen bu turumuzda da Honda Fan Club'ın üyeleriyle tanışma, yeni arkadaşlıklar edinme, birbirinden güzel yerler görme ve birlikte sürmenin ortak zevkini yaşama fırsatı bulduk.

Gelecek turlarımıza siz de katılın, bu keyifli deneyimleri kaçırmayın!